Angrerett

For netthandel har alle kunder 14 dagers angrerett i hht angrerettslovens bestemmelser. Dette innebærer at enhver kunde, uten noen grunn, angre på sitt kjøp selv om det ikke er noen mangel ved varen. Kunden må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager etter at varen er levert. Angrerettsskjema fylles ut og sendes inn.

Selger kan ikke fastsette noen form for gebyr for å benytte angreretten, men kunden dekker kostnadene for returforsendelsen. (jf Angrerettloven § 15 første ledd)

Alle returnerte varer kontrolleres av selger ved mottak. Alle varer skal være i originalemballasje og i en stand så de kan selges som nye. Det er du som kunde som er ansvarlig for at returen kommer hel frem til oss. Ved kontrollen lages en retur hos oss og du får en bekreftelse på hele beløpet som blir tilbakebetalt, og eventuelt beskrivelse av reduksjon.

Spesialordre- kundebestillinger og bestillingsvarer tas generelt ikke i retur. Ta eventuelt kontakt pr. e-post så forsøker vi å løse saken i hvert enkelt tilfelle.

Ved tilbakebetaling gjøres dette i løpet av 10 bankdager etter at varene er mottatt hos oss.

Ved returer eller bytte må det vises til ordre eller faktura, eller kvittering fremvises.

Produktet ikke har vært i bruk, eller på noen måte skadet eller ødelagt.

Det må være i original emballasje.

Alle returer avtales skriftlig / mail på forhånd.

e-mail: info@blueshop.no

tlf: (+47) 913 73 113